strój dnia: kaszmirowy sweter i skórzane spodnie

Większość z nas ogląda komedie. Zapewne więc kojarzycie te wszystkie żenujące momenty, które wydają się nam niesamowicie zabawne. Wiecie, coś w stylu: rozmawiasz z przystojniakiem, w którym kochasz się na zabój i ptak robi ci na głowę, przed ważnym spotkaniem siadasz na świeżo pomalowanej ławce, podczas spotkania z klientami, zamiast prezentacji wyświetla się twoje zdjęcie w bikini. Tak, tego typu sytuacje. Śmieszne, kiedy akurat nie przytrafiają się tobie. Bo takie epizody zdarzają się również w naszym zwykłym życiu, nie tylko na dużym ekranie. Mnie spotykają średnio co kilka dni, np. dzisiaj po przyjściu do pracy spektakularnie pękła mi koszula ukazując w pełnej krasie moją bieliznę. Szczęście w nieszczęściu miałam ładny biustonosz a w pracy była tylko jedna koleżanka, która od razu poratowała mnie igłą z nitką. Co się przy tym naśmiała to jej. Ja byłam bardzo zażenowana, za to koleżance poprawił się humor. Moją historyjkę zakończę piękną puentą: kobieto, nosisz w torebce tyle niepotrzebnych rzeczy, to wrzuć do niej igłę z nitką, bo nie znasz dnia i godziny kiedy będą ci potrzebne.






sweter, spodnie: Zara, szpilki: Mango

Komentarze

  1. Spodnie są fantastyczne!
    Świetnie leżą i same w sobie wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest elegancko i seksownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapamiętam sobie! Igłę z nitką nosiłam kiedyś do pracy, żeby ratować z opresji panny młode, ale nie powinnam chyba z tego rezygnować ;)
    Wyglądasz zjawiskowo. Chętnie zrobiłabym napad na Twoją szafę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz niesamowicie ! <3
    Pozdrawiam
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę ciężkawy zestaw. Na moje oko, byłoby znacznie efektowniej, gdyby do tego typu spodni dobrać cieńszą bluzkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na cieńszą bluzkę było już trochę za zimno, ale będę jeszcze kombinować ;)

      Usuń
    2. Miryo9 stycznia 2016 19:18 Wyglądasz bosko. Nic nie brakuje temu zestawowi.

      Usuń
  6. Pasek tez można byłoby zastąpić jakimś skórzanym/z eko-skóry i cały zestaw byłby od razu zwiewniejszy. Ale to tylko moje osobiste odczucie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. klasa i prostota, czyli to, co lubię najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. doskonały sweterek! Piątka za wyróżnienie od Kasi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wyczucie stylu, subtelny makijaż, wykwintny kaszmirowy sweter!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz